РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Виконавчий комітет Чабанівської селищної ради, реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проводить системну роботу щодо організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечує необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного їх розгляду, усунення причин, що породжують скарги.

Систематично, згідно графіку, затвердженим рішенням виконавчого комітету здійснюється особистий прийом громадян селищним головою, його заступниками та секретарем селищної ради і секретарем виконкому.

Питання про роботу зі зверненнями громадян у Чабанівській селищній раді виносились в січні та липні місяці 2017 року на засідання виконавчого комітету та в квітні 2017 р. питання слухалося на нараді голови Києво-Святошинської райдержадміністрації.

Технологічні процеси роботи з листами, заявами, скаргами громадян в селищній раді ведуться відповідно до «Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 1997 року № 348 та змінами до неї. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №48 від 03.02.2016 р., в Чабанівській селищній раді було приведено у відповідність форму обліку журналу реєстрацій звернень громадян та форму обліку особистого прийому громадян.

За 2017 рік було зареєстровано 330 осіб та знято з реєстрації – 195 осіб, видано 2155 довідок про реєстрацію.

Всього за звітний період до Чабанівської селищної ради надійшло 2590 звернень, що на 26 % більше, ніж у 2016 р., у т.ч. 1082 звернень на особистому прийомі громадян, що на 43 % більше ніж у 2016 р., у т. ч. з них:

23 - колективних, 41 - від учасників війни, 18 - від інвалідів, 324 - від ветеранів праці, 18 - від «дітей війни», 19 - від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 18 - від учасників аварії на ЧАЕС. За звітний період - 2207 питань (85%) було вирішено позитивно.

У зверненнях порушено 2810 питань, що на 809 (на 28 %) більше, ніж у 2016 р. Це різні питання, у т. ч.: 500 - земельних, 750 - соціального захисту, 393 - з охорони здоров’я. З питань комунального господарства надійшло 166 звернень, 257 - з житлової політики, 19 - з екології, 40 - з законності та охорони правопорядку.

Аналізуючи звернення громадян, слід відмітити, що переважають звернення від найбільш соціально незахищеної категорії громадян - ветеранів війни та праці, пенсіонерів, учасників війни. Сьогоденні економічні, суспільно-політичні чинники привели до збільшення тих, кому необхідна допомога. Звертаються до ради учасники бойових дій в зоні АТО, члени багатодітних та малозабезпечених родин, які потребують особливої уваги щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем. Громадян найбільше турбують питання соціального захисту, поліпшення житлових умов, земельні питання, надання матеріальної допомоги на лікування тощо. Так, 731 громадянин звернулися за матеріальною допомогою, яким видано грошову допомогу на загальну суму – 639 800.00 грн., у т.ч.: 38 осіб учасників бойових дій в зоні АТО, яким видано грошову допомогу на загальну суму 57 000.00 грн. На виконання Програми «Турбота», затвердженої Чабанівською селищною радою та за активної співпраці виконавчого комітету з ветеранськими організаціями, в 2017 році, було надано грошову допомогу ветеранами війни та праці, з нагоди ювілейних та пам’ятних дат на загальну суму 47200.00 грн.

3

назад 2 стр.   далі 4 стр.